2010. február 8., hétfő

iPhone Dj

Telefonnal is lehet :)

7 megjegyzés:

Unknown 2010. február 12. 1:19  

persze, persze, lassan eljön az az idő, amikor már nem kell pult, a nagy dj-k kiállnak a telefonjukkal a nép elé, és lenyomnak egy egész estés bulit az iPhone-ról.. na ez nem tesz jót a zeneiparnak... szerintem.

Dj Bek 2010. február 12. 6:54  

Én is csak érdekességből tettem ki... Én már a laptop dj-zéssel sem tudok nagyon megbarátkozni...

Unknown 2010. február 17. 20:55  

szerintem is abban van a lényeg, hogy az ember lemezről nyomja, bár a vélemények egyre jobban megoszlanak, és sokan a kompakt, kényelmesebb dolgokat részesítik előnyben.

Dj Bek 2010. február 18. 23:19  

Nagyjából stílus függő is... Nem nagyon tudom elképzelni, hogy a közeljövőben a mainstream dj-k laptopra váltsanak...

Unknown 2010. február 19. 13:18  

Hát ez tényleg nem túl valószínű, de a technikai haladást figyelve olyanok lesznek majd, mint a dinoszauruszok (bár reméljük, nem halnak ki :) )
egyébként, nem tudom, hallottál-e róla, hogy kijött a piacra egy olyan keverőpult, ami nem lemezes, hanem usb-portos, illetve iPot-csatlakozós, és ugyanúgy manuálian kell keverni a zenéket, csak nem lemezről, hanem pendriveról... :D

Dj Bek 2010. február 22. 22:12  

Én akkor is megmaradok a jó öreg cd-nél... :D

Unknown 2010. március 7. 7:01  

Helyes :D

Látogatók